Sneak-peak på min nya lägenhet

Lägenheten är lite kaos på bilderna eftersom de är tagna samma dag jag flyttade in där och första natten jag sov där. Det är iallafall en 2a som är anpassad för mig. Inga trösklar, inga höga kanter, hiss och dörröppnare överallt!! Gud så lycklig jag är att jag fått just denna lägenheten, jag hade aldrig kunna börjat leva på riktigt annars känns det som. ( Eftersom jag kommer in och ut själv nu, och är och kan bli  betydligt mycket mer självständigare! ) 
Det kommer bli hur bra som helst när jag fått iordning på allting här! Jag tänkte klippa ihop en liten video till er där jag visar er allting i lägenheten när det är klart 😃 Ps: Nu har jag gjort en ny kategori som heter '' min lägenhet '' och där kommer allting om lägenheten att finnas 😄
 
Lite saker jag skulle behöva inhandla till nya lägenheten: 
- Damsugare! 
Har inte kunnat damsuga sedan jag kom hit och det börjar verkligen gå mig på nerverna haha. Jocke har försökt så gott han kan med en blöt handduk och dragit all skit på golvet mot balkongen, och sedan plockat upp allt haha.. Han är go han! 
- Tvättmopp! 
Jag fick ett moppskaft av mamma när jag flyttade, men jag glömde ju bort att köpa själva moppen där nere som man tvättar med hahah... Egentligen ska jag köpa en såndär steam-damsugare / golvtvättare eftersom det är ganska tungt för mig att få med både skurhink fylld med vatten, och en stor damsugare efter mig när jag ska rulla. 
- En jätte lång tv-kabel! 
Det finns tyvärr bara ett tv-utan i min lägenhet och den är längst bort i mitt vardagsrum/kök.. Mormor var jätte snäll och gav mig en igår men den var för kort, det skulle inte räcka med två såna haha... Jag har ännu inte fått upp min tv i vardagsrummet så den står i mitt rum nu, men tyvärr räcker inte kabeln dit så vi får kolla på massa filmer i mitt Xbox haha.. 
- Tv-bänk & hyllor 
Jag har sååå himla mycet saker har jag märkt nu när jag flyttat, och vart ska allt få plats haha? Jag skulle behöva en stor bokhylla eller massa hyllor för att få upp allting.. Eller en skit snygg tv-bänk med lådor osv så man kan förvara saker i och på den. Så fort jag hittat en tv bänk kommer jag ställa upp tv:n i vardagsrummet och kolla på massa tv haha!