Lördag & långledigt

Heej på er! Allt bra? Med mig är det bara fint! Just nu sitter i sängen, har tv:n på i bakgrunden och skrollar lite facebook. 
 
Dagen började med en stor städning! Jag plockade i och ur disken, bäddade, startade en maskin med tvätt, försökt sopa golvet så gott det går samt dammat hela lägenheten. Efter det tog jag en varm och skön dusch för att sedan göra mig lite irdning eftersom mormor kom över lite senare på en fika. Jag hann väll i princip bli klar så gick jag och J för att möta henne. Första gången hon såg min lägenhet och oj vad beröm jag fick haha! 💕 Det är ju långt ifrån klart allting här hemma men det är iallafall ett hem och har ingen tvivlan på att det inte kommer se huuur bra ut som helst sen! 😃
 
 
Ikväll blir det en lugn kväll, vi ska bara vara hemma och gosa och spela lite sällskapsspel. Vi har lite fika kvar sen mormor var här också så vi kanske gottar i oss det hihi. Jag är ju långledig eftersom jag har sportlov nästa vecka, så det skulle inte göra nånting om det blir sent. Hela ledigheten har jag iallafall planerat att plugga ikapp, speciellt med matten haha.. Hatar matte.. 😂 Hoppas ni får en bra lördagskväll så hörs vi i nästa inlägg! Pussss 💕
Angelica Wåhlin

Åh, vad gott med fika!

Svar: Ja verkligen! :D <3
Felicia Viberg