Semester sjukan

Hej på er!
 
Idag vaknade jag med feber och hade såå ont i magen! Jag tog mig upp för att äta frukost med mamma och hennes vän, men sen gick jag och la mig igen och här har jag legat hela dagen typ, haha... Det är så himla typiskt mig att få feber när jag väl är på semester eller utomlands, jag tror det har att göra med att jag typ slappnar av, jag kopplar lixom bort allting som man måste tänka på i vardagslivet och då brukar jag bli sjuk, no idé why?? Jag hoppas på att må bättre imorgon så jag kan få njuta av solen! Det är så himla skönt väder här i Lindköping och jag vill ju inte missa en chans att ligga och chilla i solen lixom,?? haha! 
Ikväll blir jag nog ensam i husvagnen för mamma och hennes vän ska ut till klubben, så jag har typ inga planer förutom att glo runt på youtube och äta godis.  Jag har varit såå lat idag när jag mått dåligt så allting ligger huller ombuller i min lilla säng här, och jag pallar lixom inte packa ihop allting fint nu, för vi åker inte hem förren på måndag, så jag kommer vara en lazy bitch tills dess haha.. 
 
Beviset på hur jäkla lat jag är, haha.