Hela 19år och 2 dagar

Hej på er mina hjärtan! 

Bara om några dagar så är jullovet slut och jag börjar skolan som vanligt igen. Dock går vi bara 1 vecka i skolan sedan ska vi ut på praktik. Tiden går för fort och jag kan nog inte riktigt förstå att det nyss varit jul, nyår & min födelsedag. 
Det har jag glömt att berätta för er!! Jag fyllde 19år den 2a Januari ( för 2 dagar sedan alltså ). Jag firade den hemma med mamma, mormor och min pojkvän. Det kanske inte låter så värst kul men det var det jag önskade mig mest, att få vara hemma med min familj❤ Vi käkade jätte god tårta och jag fick massa fina presenter!
Tack snälla alla som sa grattis och gav mig presenter. Ni är så fina!


Hunden på bilden till höger är Molly som min farmor är jourhem åt och visst är hon söööööt?!? 😍
Dom andra två bilderna är på mig haha =)  Bilderna är tagna på julafton när vi öppnade paket till Kalle Anka ☺️
(null)

Dom här bilderna är från min födelsedag. Två bilder på mig och en på mig och min mormor❤ 
Den vänstra bilden är jag bara nån månad gammal tror jag. Helt sjukt vad tiden går fort, jag önskar att jag var så liten igen haha🙈 Bilden brevid tog jag på min 19års dag. Liiite skillnad, lille plutten! 
(null)

19år - födelsedag - hiphiphurra - selfie
Maalin

OMG HAR DU VARIT SÅ DÄR LITEN? 😱😱 de kunde jag aldrig tro 😅 lika söt fortfarande iaf 😘😘😘