Praktik i 4 veckor framåt

God kväll på er! ❤ Är allt bra med er? Med mig är det jätte bra och just nu sitter jag i soffan med en kopp te och har nyss ätit middag med mamma. 
Igår började min praktik som jag ska va på i 4 veckor, precis som förra gången ska jag vara på Katrineholms Bibliotek. Jag trivs så himla bra där alltså!! 

Samtidigt som jag praktiserar så har jag fortfarande plugg som måste göras så min mesta fritid går åt till det. Därav dålig uppdatering här på bloggen men jag försöker hålla igång den!! 😁  

Juste hörrni, jag har totalt glömt bort detta! På julafton fick jag två böcker av Fjällbackaserien av Camilla Läckberg. Jag fick nummer 6 och 10 ( Sjöjungfrun & Häxan ) så jag läste ut Sjöjungrun på 4 dagar och fastnade så jäkla fort!! Jag älskar allt med hur Camilla skriver och hur boken är uppbyggd lixom, den var så himla spännande!! Eftersom jag praktiserar på bibblan nu är det ju till stor fördel jag kan låna andra böcker av henne..😉 Idag lånade jag med första boken ( Isprinsessan ) i serien och började läsa på den förut innan middagen, och gissa vad? Jag fastnade direkt och har redan läst ca 100 sidor haha. Jag rekommenderar verkligen båda ( eller alla fast jag ej har läst dom för jag tror starkt på att dom andra kommer vara lika bra! ) och om ni skulle vilja ha en recension på nån av böckerna så fixar jag det! 👍 

Hoppas ni får en underbar vecka så hörs vi snart! Puss 😘
(null)