Hemska dagar

Hej på er mina fina! 
Jag vill bara uppdatera er om vad som händer i mitt liv just nu och varför jag inte är så aktiv som jag lovat. Min älskade lilla mormor fick en hjärtinfarkt här om dagen och ligger på sjukhus i Eskilstuna. Jag kommer inte gå in på en massa detaljer om vad som har hänt men vi alla är oroliga och hoppas att hon ska bli bättre. Hon ska eventuellt få åka till Uppsala om någon dag för att opereras så jag håller verkligen tummarna om att allting kommer att gå bra. ❤ 
Jag, mamma och Zabbe var och hälsade på mormor idag på sjukhuset i några timmar och vi ska tillbaka dit imorgon igen. Eftersom vi åkte dit så tidigt idag så missade jag praktiken men kommer absolut att försöka gå dit imorgon. Och imorgon ska vi inte åka direkt på morgonen utan vid 2 tiden istället, så då hinner jag jobba hela dagen inprincip. 
Ett plus i kanten på allt detta så har det hänt någonting som jag verkligen har svårt att smälta.. Jag kan inte såga så mycket om vad det handlar om än för jag vet faktiskt inte ens själv hur detta kommer sluta.. mitt hjärta gör ont och jag har nog inte gråtit såhär mycket på många år.. Men, hur det än går med allting ( både mormor och detta ) så vet jag att det kommer lösa sig på något sätt tillslut, man får inte glömma att hålla hoppet uppe mina fina hjärtan! Glöm inte det 💕 

(null)
Min fina mamma & mormor. älskar er såå!