Wish-list från JFR

Jag låg och skrollade ignom mitt instagramflöde och fick upp att JFR hade REA så jag var tvungen att klicka mig in där och kika.. Jag skulle inte ha gjort det haha! Nu sitter jag här med kundvagnen full och inte ens hälften av alla produkter är på REA hahaha! Så typiskt mig!!Jag ska självklart inte köpa allt detta men man kan ju önska. När jag får pengar nästa gång tror jag fan att jag ska skämma bort mig lite med kanske någon av produkterna.
 
Tycker ni att det är kul och kika runt på REA ( och inte REA tydligen haha ) och bara önska att man kunde köpa upp allt man tycker är fint och plötsligt fick ett behov av hahah. Jag är en sådan som kan lägga hur mycket fint som helst i kundvagnen men det slutar med att jag aldrig köper något av det.. Inte för att jag är snål och inte vill lägga pengar på sådant, utan jag lixom glömmer ibalnd och tar mina primära behov före mina sekundära. 
 
Tänk den dagen man kanske blir så stor så man får göra sammarbeten med företag som JFR och bara få klicka hem massa fina saker från dom och visa upp, det hade ju varit drömmen ❤️
 
 
// NO BRA CLUB // & // SMOCK TOP VIT //
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
// ROSA VÄSKA // 
 
Detta inlägger är alltså inte sponsrat, jag har tagit alla bilder från JFR.se's hemsida och detta är endast produkter jag önskar mig. 😊