Tillbaka i Lidköping!

Hej på er! Hoppas att ni alla har en fin kväll och mår extremt bra i det fina vädret! Wow alltså, det är så varmt och skönt ute nu så jag skulle bara vilja ligga vid stranden hela dagarna, mycket därför valde jag att ta tåget ner till Lidköping till mamma och hennes vän igen. Det var så himla skönt och avkopplande förra gången jag var här och har inga tvivel på att det blir lika bra denna gången. 
 
Idag när jag kom hit så har vi bara packat upp, fixat sängen där jag ska sova och käkat lite. Snart ska vi ner till en klubb som min mammas vän är med i, så vi går ner dit en sväng och fikar, snackar lite skit och kanske grillar, vi får se vad som händer där nere. 😊 
 
Nu när jag är här så har jag tillgång till internet, hela tiden! Ska försöka blogga och lägga upp så mycket bilder som möjligt så ni får se hur skönt det är här!! Vet att jag glömde ta bilder förra gången jag var här, men nu ska jag komma ihåg haha!