Nu har dom kommit ❤︎

 
 
 
// NYX LIPS // De var så himla fina färger och jag tycker om dom jääätttee mycket, men dom satt inte så jätte bra på mina torra läppar haha. Efter ett tag blir de lite torrt och de spricker, men om man lägger på ett till lager så fungerar det. 
 
// NYX FOUNDATION// Så himla fin och lätt att ha att göra med, men den var vääldigt rinnig och om man lägger en droppe i pannan så rinner den ner till näsan haha. Men annars är den jätte fin i huden. Dock inte så mycket teckning som jag önskade, men annars var den jätte fin. 
 
// NYW GLITTER // Detta var helt otroligt fint! men gud vad liten förpackningen var. Jag trodde att den skulle vara ganska stor ändå men shit va liten den va haha. Men det går inte alls åt mycket produkt när man använder den. Det räcker med ett dop med borsten sen räcker det till båda ögonen. 
 
// REAL TECHNIQUES BORSTE // FYYYY vad bra denna var! Jag kan helt ärligt säga att detta var den bästa borsten jag någonsin har köpt. den är så stor och mjuk så jag vill typ bara gosa med den hahah. Den får ut pudret så himla fint och slätt! Rekommenderar verkligen denna ❤︎
Elin

Åh vad kul med nytt smink!

Svar: Jaa verkligen! 😁❤
Felicia Viberg

Isabell Hedberg

Åh älskar den där borsten! Bästa puderborsten! :D

Svar: Jaa verkligen!! Så himla nöjd med den! :D <3
Felicia Viberg