Ingen gaddning för mig idag

Hej på er mina fina . ❤️
 
Idag är det verkligen en grå och blåsig fredag här i Katrineholm, ibland, sesådär en gång i timmen så kikar solen fram och säger hej men lika snabbt som den kommer fram försvinner den igen, haha typiskt. 
Idag skulle jag göra klart min tatuering men han som skulle tatueramig var tvungen att lösa nått privat problem så vi fick skjuta upp det, vet inte till när, än,
men det fixar sig snart. Istället följer jag med ut till Jacobs pappa tills imorgon då min bästa vän Ronja ska ha födelsedagsfest.
Jag och Jacob åker alltså ut till honom idag efter vi slutat skolan, myser och äter ott ikväll, sen imorgon vid 6-7 tiden åker vi in till stan igen och släpps av vid Ronja. Sedan får vi se vart jag hamnar och sover hahah, jag vet att Jabocs pappa ska hämta honom och köra hem han så vi får se om jag kanske tar lite snålskjuts hem eller följer med honom hem igen. Vi får seeee! 
 
 
Josefin

Här är det också grått, dock mer kallt än blåsigt. Känner mig inte riktigt redo för kylan än haha! :)

Svar: Haha nej inte jag heller, skulle vilja ha sol iaf 3 månader till haha! =) <3
Felicia Viberg