Hyllan Kasper + två tavlor

Köpte hem denna jätte söta hylla i lördags från Rusta. Den kostade bara 99.90kr så det var ju värsta kapet nu innan löning haha! Den passar perfekt brevid mitt sminkbord och spegeln, plus att det blev väldigt luftigt på min sminkhylla när jag flyttade över lite saker därifrån till hyllan. Tycker ni det blev fint? 😊❤️
 
 
Medans vi ändå höll på att spika och borra upp min hylla så passade Jacob på att hjällpa mig sätta upp två tavlor över min spegel som länge har legat på mitt skrivbord. ÄNTLIGEN kom dom upp på väggen! Tack babe! 
Snygga va? 😉
 
Isabell Hedberg

Hyllan blev ju perfekt! :D

Svar: Jaa jag blev så himla nöjd !! :D <3
Felicia Viberg

Maalin

Skitsnyggt!!

Svar: Jaaaa eller hur bästis :D <3
Felicia Viberg

Josefin

Ja, det blev verkligen jättefint! :)

Svar: Åh tack snälla :D
Felicia Viberg

Anonym

Blev jättefint gumman ❤️

Svar: Tack :D
Felicia Viberg

Anonym

Typ alla vet att du kan gå om du väl vill

Svar: hahaha bevisa det gärna tack. Konstigt att jag har så dålig balans att jag ramlar efter 1 eter då. Ta reda på fakta innan du öppnar käften =)
Felicia Viberg

Anonym

Klart din balans är dålig för du inte gått på 9 år, träna och träna så kommer du väl kunna gå om ett tag! Lycka till! :)