Bara en sittning kvar

Hej på er mina vänner ❤ 

Hoppas att allt är bra med er och att eran helg än så länge har varit så bra som möjligt! 
Igår gick ju jag och mammsen ner till tatueringsstudion för att göra min gaddning som jag har tänkt på såå länge. Jacob mötte även upp mig där och satt med under hela tiden💕 
Det gick så himla bra! Det gjorde inte alls så ont som jag trodde att det skulle göra MEN på vissa ställen gjorde det så ont så jag inte ens kan beskriva det.
Det var så himla värt det och jag har en sittning kvar!! Jag har fyllt i alla linjer och grunden till tatueringen så det är skuggning och lite annat som ska till innan den är helt färdig.
Jag bokade in en ny tid till det om 2 veckor igen, så låter jag min hud vila lite emellan haha. 
Jag kommer inte att avslöja vad det är riktigt än.. ( endel vet ju redan men dom som vet, dom vet 😉❤ ) Jag vill visa den för er när den är helt klar och fin ❤❤  

Ni kan få en liten sneakpeak 😘👇