Nu återgår vi till vardag

Hej mina fina hjärtan! 
Innan jag börjar detta inlägg så vill jag bara säga wow och tack till blogg.se för den jätte fina nya uppdateringen på appen! Den är så himla lätt att förstå, inspirerande och så himla fin! Jag är så himla glad över detta eftersom jag oftast bloggar ifrån mobilen som ni vet, nu är det mycket enklare för mig att kunna göra det! 😃❤

Idag är det tisdag och allting är som vanligt igen efter lovet, nästan! Nu i 5 veckor framåt har jag praktik, vilket är skit kul och skönt att få komma bort från " skolbänken " ett tag haha. Jag är jätte nöjd med min arbetsplats, arbetstiderna, alla som jobbar där, omgivningen och vad jag får göra! Det kommer att bli 5 jätte bra veckor känner jag på mig. Dom två första dagarna har iaf varit jätte bra! 😊
Tyvärr så har jag ju fortfarande studier att ta itu med när jag är borta på praktik, men inte alls lika mycket som vanligt iaf haha. 

Juste! Jag och Jacob har firat 3år & 11månader, för min lilla babe trodde att vi firade 4år, fast det är ju nästa månad.. 😉 Haha han är gullig som tänker på oss och bokat bord och fixat o planerat, men han måste verkligen skaffa en almanacka 😂❤  

(null)

#tackbloggse - 3år & 11 månader - förlovade - tack blogg.se för den nya uppdateringen