Work work work

Hela min gårdagskväll gick åt att plugga engelska som en idiot till NP vi hade idag ( som jag ändå missade.. ).
Shit vad jag körde haha, jag tror jag gjorde klart alla papper som jag tog med hem och det var typ ett tjugiotal + några häften.
För att orka med plugget gjorde jag även en liten god milkshake, den var godare än vad den ser ut att vara på bilden nedanför hahaha.
Som ni ser så kollade jag på PewDiePie's livesteam igår samtidigt som jag pluggade och shit vad jag äälskar Felix haha, han är så himla rolig! 
 
Eftersom jag missade NP imorse så kommer jag att få göra om det om nån vecka och på måndag så fortsätter NP i hörselförståelse så tagggaa! 
Jag personligen tycker inte engelska är så svårt men då satsar jag heller inte på högt betyg utan mer på att bli godkänd.. Sen om jag kan mer än vad jag tror så är det ju bara kul för mig själv att jag får högre betyg! 
 
 
Stina

Känner igen mig, dessa oändligt många nationella prov som ska klämmas in konstant. Ibland vill man bara gå och lägga sig och vakna med sommarlov!