Tröst shopping

 Idag efter NP Skriftligt i Engelska så gick jag ner på stan för att möta upp Jacob och prata, sen bestämde han sig för att han ville följa med och shoppa lite. Varför jag säger att jag tröstshoppar är för det är precis vad jag gör. Denna veckan har och är ett helvete med både familj, pojkvän och kompisar, jag är verkligen riktigt ledsen just nu helt ärligt! Jag unnade iallafall mig själv ganska mycke saker, men jag plockade inte på mig bara fär att. dem sakerna jag köpte har jag antagligen behov av eller har velat ha länge. 

Åhlens: 

Fit Me. Puder 99:- st. 
Det vita pudret har jag aldrig sett eller testat förut. Jag tänkte prova det imorgon till den nya concealern som ni ser längre ner =) 
 
French Look. Lösnaglar 99:- st 
Jag är så himla trög, jag såg inte att den ena var '' Press & Go'' vilket jag hatar för det limmet suger haha.. Men men, jag får väl använda mitt på deras.
 
Effacernes concealer 330:-
 Denna har jag ALDRIG testar förut och andledningen till varför jag köpte denna är för att Åhlens ska sluta slja min favorit ( och den ända jag har använt som är bra för min hy ) concealer 🙁  Så jag passade på att börja leta lite nu och denna såg jätte fin ut när jag testade den. Kommer bli super spännande att testa!! =D 
 
H&M: 
 
Blus 249:- 
Visst är den söööt?!? Jag doog när jag såg den och var bara tvungen att ta med den hem ❤︎
 
 
BH 149:- 
Så himla fin BH vilket jag verkligen behöver! Jag har typ 3st fast ena är för liten och den andra för stor, så denna var verkligen ett bra köp, den sitter perfekt också! =D 
 
 
Real techniques Makeup brushes 399:- 
Såå länge jag har spanat in dessa och bara velat ha dom men idag blev dom mina! Dessa behövs verkligen också för de ända ögon-borstarna jag har är ett par gamla, slitna, dåliga b-borstar som knappt blandar ut hahha.
 
 
Åkes skor: 
 
Ungdom Streetskor stlk: 37. 650:- 
Mina nya älsklingar! Det var faktiskt Jacob som hittade dom och jag blev ju kör direkt. Jag behöver verkligen ett par sommar-skor för jag har helt ärligt inte ett enda par hahah.. skäms på mej! Men nu har jag löst det =D 
 
 
inköp - newin - shopping - tröstshopping
maalin

Shit vilken snygg blus! 😍