Stupid me

Alltså jag är sämst, på riktigt! Jag köper en kamera som är jätte bra att filma med, hade dock lite problem med minneskortet men det är ju min vanliga tur och jag trodde att det skulle sluta där. men nej, kameran låter ju förfan när man filmar.. ååh blir så trött och ledsen 😫  När jag hade spelat in den sista videon som tillslut ville fungera ( berättar mer om det snart ) så ska jag börja redigera och märker att det typ låter i kameran?! Skit skumt! Och jag mitt smart-head har ju inte testat att prata när jag har spelat in med den... Detta är alltså den lilla nya videokameran jag snackar om..
Innan skulle jag spela in en spel-video med min systemkamera men fyfan vad svårt det är när den inte har utböjd skärm så man ser sig själv ( vet inte riktigt vad det kallas haha! ) så när minneskortet helt plötsligt slutade fungera så såg ju inte jag det och fortsatte spela hahaha... Shit vad bra det går för mig nu alltså hahah. Jag ska iaf sälja min videokamera nu för 1000kr så om nån är sugen så hojta till haha. 
 
Här satt jag först och spelade men då laggade minneskortet, och på den andra bilden så upptäckte jag att det lät förjävligt. 
 
Här va miniatyrbilden till vidon, tyckte den blev så söt så jag visar er den haha.. 💖