Plugga hemma dag.

Jag var tvungen att kolla på en film som heter War Horse för vi har några uppgifter relaterade till den filmen i Samhällskunskapen. Fyfan vad jag grät.. Om ni är intreserade av krigs-filmer och älskar hästar så ska ni kolla på den.. ni kommer gråta haha! 

But, annars idag har jag varit hemma med inställd lektion så jag passade på att plugga ikapp lite =) Jag satt och pluggade i några timmar tills Jacob kom till mig vid 4 tiden och vi kollade på ännu en sorlig jävla film haha 🙊 Denna var också en krigsfilm men den var verklighetsbaserad och handlade inte om en häst 😅 

Nu ska jag kolla lite på youtube och sedan försöka sova, jag har sovit så himla dåligt dom senaste nätterna och vet inte vad det beror på?? Kanske är jag bara orolig i kroppen över Ella, jag vet inte tyvärr. 

Hoppas att ni sover gott så hörs vi imorgon 💕