Nya förlovningsringar

Idag var jag och hämtade ut dom nya förlovningsringarna med ingravering och totalt annurlunda ifrån dom förra. Jacob hade ju som sagt haft sönder sin ring på nått konstigt sätt så vi kollade ju på nya och dom är sååå fina!  Det var ju 15% rabatt på förlovningsringar så det blev inte alls dyrt! 
I Jacobs ring så står det: Felicia 04/12-13 och i min ring står det: Jacob 04/12-13.
Vilket är det datumet då vi blev tillsamans. 
 
Haha här är jag, världens lyckligaste tjej =) Jag tycker ringarna är såå fina! Jag förstår om många kanske frågar varför dom inte är likadana men helt ärligt så har jag och Jacob lite olika stilar och båda två tycker att det är helt okej! Så vi tyckte att vi tar det som vi tycker är fint och trivs i. Sen att jag försökte matcha hans ring fast med en finare '' tjejring'' behöver han ju inte veta haha 😉
 
Vi tog varsitt glas ''bubbel'' när vi kom hem för att fira lite haha, mer än så blev det inte eftersom vi hade våran förlovningsmiddag i Norge. Jag är iallafall super nöjd med idag och kunde inte varit gladare! ❤️