NU ÄR DEN HÄÄÄR

I förrgår så kom äntligen mitt paket från personligalmanacka ( inget samarbete ) och shit vad nöjd jag är haha. Det är så jääkla cool och jag kan lova att ingen någonsin kommer ha en likadan 😉
 
FRAMSIDAN & BAKSIDAN 
Det står ''Cute but psycho'' sedan är det en bild på ett par glasögon med texten '' min almanacka 2017-2018'' nedanför. På baksidan är det ännu en bild på ett par glasögon samt en tjejs hand som rullar en cigarett på old-fashionway haha. Tyckte den såg så himla cool ut. 
Och på första sidan så står saker den som hittar min almanacka bör veta, ifall att jag skulle tappa bort den eller liknande. 
 
INNUTI 
Såhär ser den ut innuti, som en vanlig med dagarna i rad brevid varandra, så valde jag till randiga och blanka papper. 
 
Här är även en översikt på 2017 ( det lilla som är kvar) samt 2018. Och 6st sidor med så himla fina bilder man kan måla i. Det är ju perfekt om man ska åka någonstans eller när man väntar på något och man har lite färgpennor till hands. Har en känsla av att jag kommer måla alla bilderna innan jag ens fyllt i hälften av min almanacka haha. 
 
TILLBEHÖR 
2st bläck-pennor som det går att sudda med! En svart och en rosa =) Även en massa stickers som ni kan se! Det står massa roliga saker på vissa och endel är tomma så man kan fylla i dom själv.
Och till sist så valde jag att ta med en plastlinjal och ett plastfodral samt längst ner på varje vecka så har jag valt små ''fyll i rutor'' för vad som ska göras under just den veckan. Jätte smart! 
 
Jag rekommenderar verkligen att göra sin egen där, det var skit kul och dom kostade inte så himla mycket heller =) Jag ska iallafall beställa en till åt mamma i Morsdag present hihihi. 
maalin

Omg varför har du inte berättat om den här?!?! (kanke du gjort btw? XD)
Måste också ha en sån!