Min fina Ella

Hej på er, hoppas att alllting är bra med er! Med mig är det finfint, jag sitter här i skolan och väntar på att min första lektion ska dra igång.. Skit skönt att börja vid 12 idag då jag somnade ganska sent igår. 
Efter mina två lektioner idag så ska jag möta upp Majjsan så ska vi gå en sväng på stan. Jag har massa skönhetsprodukter jag måste inhandla + att jag redan nu tänkte börja kolla på mors dag-present. Jag vet att det är ett tag kvar men känner jag mig själv så vet jag att jag kommer glöma bort det när det är dags och kommer få springa ner på stan i sista minuten och bara ta nått.. Hellre går jag runt och kikar lite nu än att stressa ihjäl mig den 27e haha. ( Mors dag är alltså den 28e ). 
 
Efter det så ska jag hem och mysa med min fina fina hund.. Hon mår inte sådär jätte bra just nu och vi tror att hennes cancer håller på att sprida sig mer i kroppen.. Jag tycker så synd om henne och allt jag vill göra är att bara gosa med henne. Vi har ännu inte bestämt hur länge vi ska ha kvar henne men så fort jag märker att hon börjar må riktigt dåligt så tar jag henne till veterinären. Min lilla kämpe, hon har ju varit med mig ända sen olyckan skedde och hon var ju med i bilen och stannade hos mig hela tiden.. min lilla lilla älskling.. 
 
Här ligger hon och gosar med sin lilla ''bebis'' som det knappt är någonting kvar av haha. Hon har en lite hobby att bita ut allt ludd ur gossedjuren tills dom är helt tomma innuti hahah. Så gullig. ❤️