Gårdagens kväll

Hej på er! Hoppas att allt är bra med er såhär kvällen innan midsommar 😃 Hur ska ni fira midsommar, ska ni åka ut på landet, va med familjen, festa med vännerna mm? Jag själv ska vara hemma med mammsen + att vi har bjudit över mormor och pappa på lite midsommar-mat ungefär runt 3 tiden. 


Igår sov jag hos killen för han var ensam hemma. Jag mötte upp honom vid hans jobb när han slutade och tillsammans gick vi till ICA för att handla lite gosaker till Tacoooos! Vi gick hem och fixade med käk sen myste vi framför TVn hela kvällen. Dock var jag tvungen att gå upp kl 06:00 idag för jag hade tid hos tandläkaren kl 07:50 hahaha så det blev ingen sovmorgon inte. 
Snäll som jag var så köpte jag med lite Donken frukost hem till Jacob💕

Två bilder ifrån taco-myset 😊



Sanna

Ser jättegott ut! Kolla gärna in min blogg också!