Seg morgon

Hello❤ 


Hoppas att allt är bra med er denna lördags morgon! Med mig är det super bra och jag har precis vaknat till. Jag ska göra mig iordning för att gå ner till biblioteket en sväng för att lämna in massa skoluppgifter sen tänkte jag dra en liten snabb sväng på stan innan jag går hem. 

Igår kom min syster över med hennes 2 hundar som vi ska ta hand om över helgen. Medans min syster unnar sig på summerburst får jag åtminstone gosa med hennes hundar haha. Dom är sååå söta! 
Igår var det studentfest i Flen som jag och Jacob tänkte dra till, men ingen av oss orkade gå och såg inget stort intresse i det just då. 
Jag som nästan aldrig dricker tycker att jag borde ta det lungt ett tag för det har blivit en del festande nu när ledigheten börjat närma sig + när solen varit framme. 

Här satt jag och Maja på en uteservering med världens störta öl hahaha. På den vänstra bilden skulle vi åka bil och festa lite med två kompisar. Vi kan ju faktiskt vara snygga om vi vill haha!