Världens tandvärk och värdens bästa bloggportal

Hej på er hörrni! 

I måndags var jag hos tandläkaren för att fixa min tandställning samt sätta in en till, som en skena uppe i gommen. Den är till för att jag inte ska bita mig i gommen och bli svullen osv. Jag kan säga kort och gott att jag kan varken prata, äta, le, tugga eller uttala någonting rätt haha.. Igår hade jag faktiskt så himla ont så jag gråt, men idag känns det lite bättre, men det gör fortfarande ont när jag slappnar av. Det kommer nog sitta kvar i en vecka eller så, sen kommer jag nog vänja mig! 
Har ni tandställning/har haft? Då får ni jätte gärna kommentera vad ni åt dom första veckorna! Jag åt ju typ barnmat, soppa och mackor när jag satte i min första gången men denna gång gör det ännu ondare så behöver någonting ännu mer  lätt-tuggat..🤔Hmm undra om jag får leva på potatismos haha. 

Btw så har min blogg.se app strulat som satan den senaste tiden så jag kontaktade kundservicen och fick svar på varför och vad jag kan göra. Fick även en väldigt generös " plåster på såret present" av dom, guud jag älslar blogg.se! Dom är så himla fina dom som jobbar med dethär, även fast jag inte träffat någon så märker man tydligt på dem att dom är service inriktade och hur gulliga som helst ❤

blogg.se - bästa bloggportalen - lätt tuggad mat?! - tandställning - älskar blogg.se