Uppdatering från veckan

Min lilla mamma opererade sig i måndags och ska ligga inne i nästan 6 veckor. Operationen gick bra och hon har gjort den förut ( tror detta var typ 9e gången hon opererar samma fot!!) Så nu blir det för henne att ligga och läka, vilket hon har väldigt svårt för då hon är så rastlös haha.. 


Dessvärre har jag inte kunnat ta mig ner till biblioteket för att kunna blogga, eftersom mamma inte får bära ner rulle för trappen. Vi sitter lite i skiten kan man ju säga (: Som tur är finns det folk runtomkring oss som kan hjälpa till!! 

Jag försöker ju leta eget med anpassning men det tar tid, kraft, pengar och energi när man samtidigt går i skolan och tränar. Vet inte huur jag ska lägga upp det i höst när jag börjar skolan igen. Fast det är ett problem då.. Nu försöker jag fokusera på att hjälpa mamma så mycket som möjligt och står i kö på lägenheter, mer just nu kan jag inte göra. 

angående bloggningen får jag fortsätta blogga från mobilen tills jag kommer iväg till bibblan. 
Kram på er & ta hand om er ❤