Ny utrustning <333

Hej på er och god morgon! 

Hoppas att allting är bra med er! Jag ska strax göra mig iodrning för att åka till pojkvännen och gratta hans lillasyster som fyller 5år!! How cute 😍 

Annars händer det ingenting speciellt idag.
Men igår däremot så åkte jag och farsan upp till elgiganten där jag köpte på mig lite saker för över 5.000kr, men det var såå himla värt det! Mer information samt bilder på allt kommer förmodligen upp imorgon eller senare idag om det går ( med tanke på att jag fortfarande bloggar via mobilen.). 

Det är iallafall ett stativ med 3 ben samt en ny kamera Canon. Jag testade att ställa upp stativet och testa det på min nuvarande Canon och det satt som pricken över i:et! Kameran har jag inte hunnit utforska och exprementera med än eftersom man måste ladda det nya batteriet. Men jag har självklart kollat upp hur den fungerar och vet att många bra youtubers använder sig av just denna kamera! Jag är skit taggad att få börja filma och fota med den 😃😃😃