📍 Akuten

Hej pĂ„ er mina hjĂ€rtan. 


Jag ber om ursĂ€kt för att jag inte har kommit ivĂ€g ner till biblioteket Ă€n för att lĂ€gga upp bĂ„de bilder pĂ„ kameran samt videon. Ni som följer mig pĂ„ instagram vet att det inte har gĂ„tt sĂ„ bra för mig dom senare dagarna haha. ( @Misswheelchair heter jag dĂ€r 🙂 )




GĂ„rdagen spenderade jag hela dagen pĂ„ akuten till klockan 1 pĂ„ natten, idag har jag varit pĂ„ akuten frĂ„n klockan halv 12 tills.. ja vi fĂ„r se hur lĂ€nge jag fĂ„r sitta hĂ€r.. 




IgĂ„r var jacob med mig sĂ„ dĂ„ kĂ€nde jag ingen oro eller stress men nu nĂ€r jag Ă€r ensam Ă€r jag sĂ„ nervös sĂ„ jag vet knappt vad jag heter, helt Ă€rligt. 


Jag Ă€r sĂ„ traumatiserad av sjukhus och sprutor sĂ„ Ă€ven med Jacob vid min sida igĂ„r bröt jag ihop ett antal gĂ„nger. Wow gissa om jag kommer göra de idag med...  




Jag lovar att blogga nĂ€r jag Ă€r hemma iaf och förklara lite mer ingĂ„ende vad som hĂ€nder och sker. 


Puss pĂ„ er och tack för tĂ„lamodet ni har med mig haha. ❀❀