VILA I FRID NALLE ❤

Jag skrev ut på instagram igår att det skulle komma upp en video idag men tyvärr så får ni vänta en dag till. 

Idag var jag och mamma på ett djursjukhus för att avliva våran fina Nalle. Han lider fysiskt och det skulle bli en hel del operationer för både Ella och Nalle. Nalle hade så ont så man såg på honom hur han led och varken jag eller mamma vill pina honom igenom en massa lidande, så vi tog beslutet att han har varit med oss länge nog. 9 hela år fick vi tillsammans och jag kommer fortfarande ihåg när vi hämtade dej. Så liten och så söt! Du var en sån speciell hund men en sån underbar personlighet. Du försvann i bilolyckan 2008 och var borta 2 veckor, bara några månader gammal. Det är ett sånt under att vi fick tillbaka dej och varje sekund med dej här hemma har varit fylld med kärlek, bus, ylande, godis käkande och mys.
Jag är så glad för att du var min och min familjs hund. Vi älskar dej jätte mycket och hoppas att du har det bättre nu. Hälsa lilla Klara & Bimba i himlen 💖

varför behöll vi Ella? Jo.. hon lider inte som Nalle gjorde fysiskt, hon har inte ont någonstans, hon äter bra, är pigg, mm. Vi valde helt enkelt att behålla henne tills vi märker att hon börjar bli dålig, som Nalle. 

Ikväll kommer jag bara mysa med mamma och Ella, och förmodligen gråta ögonen ur mig dom första timmarna inatt, men det får man! 

Ska försöka redigera klart videon också så att den kommer upp imorgon. 
Puss.