Så himla typiskt haha

Tjenare allihoppa!
Igår så skulle jag spela in en video där jag rensade mitt smink + sorterade bort en hel del.. men gissa vad?!
INGEN AV FILMERNA KOM MED. Jag gillar att spela in sedan stänga av när jag ska t.e.x vända på kameran och sedan starta igen när jag ska börja prata om t.e.x hyllan och jag filmar den istället. Det tycker jag blir enklare i redigeringen ( ingen aning om varför jag bara tycker det..) Och då hade jag alltså kanske 5 st filmer på 15 minuter var, som inte fastnade i minneskortet på nått skit konstigt sätt, eller nått!! Ingen aning om varför dom inte sparades.
Åh så himla typiskt 😕.. Jag testade att filma lite idag när Maja var här och fick massa saker jag hade rensat bort, och då fungerade den utmärkt och dom filmerna sparades.. *suck* ..😔  Jaja, jag får ta och komma på någonting nytt att filma, haha. 
 
Visste ni att jag har en facebook sida till min blogg? =)
Klicka HÄR för att komma till den eller tryck på bilden nedanför 😊