Milkshake + träning

Tjena hej! Allt bra med er? 😀  Med mig är det fint! Jag vaknade vid nio tiden imorse, hyffsatt pigg, drack en god milkshake med te och bar mig av för att träna med min vän Ronja. Det gick faktiskt bra fast vi båda inte har tränat på evigheter haha! Det var så himla skönt att få igång musklerna och känna den värmen i kroppen! 
 
På mitt nästa lov så har jag bokat in mig på Spinalis i en vecka för att träna, vilket kommer bli skit kul!
Det kommer vara en hel veckas träning så det är ju bra att jag börjar träna lite nu.. hahah. Jag är jätte taggad iaf 😀
 
 
ingredienser: 
1 banan
ca 5-10 blåbär
4-5 jordgubbar 
ca 2dl OATLY havremjölk
AB

Varför har du Havremjölk? måste det vara det? Kul att du kommit igång med träningen iaf. Lycka till.

Svar: Det är helt frivilligt att ha havremjölk, jag har det pga att jag är mjölkprotein allergiker, 😊 Du kan ha vilken vätska du vill sålänge du tycker det är gott! :) Kramar
Felicia Viberg