Den nya kameran

Hej mina älsklingar!! 
Alltså jag kan bara be om ursäkt och säga att jag är sjuukt seg med att komma iväg till bibblan och att jag inte har bloggat något från mobilen.. Jag la precis upp inlägget ifrån Jacobs 18års dag, viket var flera veckor sedan hahah, jag är såååå seeeg hörrni förlååååt!! 
 
Jag har iaf tagit tag i kragen och fotat min nya kamera samt stativet till den. OCH NU ÄNTLIGEN SKA NI FÅ SE HAHA. 
 
Jag köpte en Canon EOS 700D för ca 6000kr. Jag tänkte att jag länkar sidan där jag köpte den ifall ni vill in och titta själva. Sidan fiins HÄR eller på Elgigantens hemsida. Den är iallafall skit snygg med vridbar pekskärm ( det är alltså touch på skärmen.) Det kom med ett extra batteri & ett objektiv. Den är även smidig, greppvänlig och inte alls så tung tycker jag, den väger bara 580g. ( 770g med objektivet ). 
Jag är egentligen inte så duktig på kameror och allt vad dem innebär med 18-55mm EF-S DC-objektiv osv hahah, så ni som verkligen kan allt det och vill ha svar får nog kolla in hemsidan. Men hey, jag försöker lära mig 👍