Skol-ångest och körkortsförberedelser.

Åh hörrni jag ber så hemsk mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Jag har legat hemma med typ 40 graders feber hela förra veckan och
idag hade jag ett läkarbesök och sån ångest så jag kom inte iväg till skolan idag heller.. Usch hörrni nu har det gått 8 dagar sedan jag var i skolan och paniken börjar komma, speciellt ångesten. USCH! Men jag har lovat mig själv att jag ska gå till skolan imorgon för då har vi Elevråd,
och då är det ju viktigt att sekreteraren är med ( dvs jag, haha ). Håller tummparna och sätter 70 alarm så jag verkligen kommer upp. 
 
Men dagen idag då? Läkarbesöket gick bra, det var mest för att förnya mitt intyg till körskolan. Det fattades lite grejer som dem behöver veta så det rättade vi till idag, SÅ NU ÄR DET INTE LÅNGT KVAR TILLS JAG FÅR BÖRJA ÖVNINGSKÖRA! :DD
Jag kan berätta mer om det i ett enskilt inlägg ifall ni skulle vilja veta hur det kommer gå för mig och ta körkort,
hur jag kommer kunna köra bilen och lite frågor runt det =) 
 
Nu ska jag iallafall äta mammas goda vofflor och försöka komma pålite bättre tankar nu till kvällen.
Vid 7 tiden så ska jag även spela CS med Joakim och Maalin. <3 
 
 
 
Amanda Lindstrand

Åh vad gott!

Tilda Barkselius

Men så gott med våfflor!

sandra

gott!