ROSA BOMBER JACKA

jag kan inte finna ord på hur otroligt jävla mycket jag älskar denna jackan och min mamma för att hon köpte den!
ALLTSÅ WOOAOW JAG VET INTE VAD JAG SKA SÄGA, JAG ÄR HELT KÄR!! 
 
 
An

Skit snygg!! Förstår att du gillar den!! Har du fått ny rulle förresten eller bara nya däck??

Svar: Tack!! :D Nej jag har kvar samma rulle men har nya däck 👍 Ny rulle kommer nångång i början på nästa år :D
Kram!!
Felicia Viberg

Tilda Barkselius

Men så cool!!

An

Oki Nice. Vad får du för modell då??

Svar: Det vet jag inte än, jag ska ta nya sitt mått inna osv, så vi får se :D Har iaf sagt till om en ligt!! =)
Felicia Viberg

Liene Svärd

Åh tack <3 jag försöker verkligen ta till mig det.

Fin jacka. Passar dig jättebra.

Amanda

Cool!!

Svar: Tack :D
Felicia Viberg

Katinka

Rosa drömmen ju! 😍