Åh typsikt, sjuk igen!!

Hej på er!
 
För någr dagar sedan började det med att jag kissade blod och trodde jag fått njursten så jag åkte upp till akuten för att kolla, men det visade sig att det inte spridit sig så långt ( än ). Jag fick nån äcklig pencilin som jag skulle äta i en vecka, men idag när min läkare ringde så satte han in en ny medicin,
en bättre och starkare som slår ut dom ''elaka bakterierna'' snabbare och effektivare. Jag fick även ta några nya prover för att kolla om nånting hade förändrats. Uppe på det så har jag haft väldigt hög feber dom senaste dagarna, vilket verkligen suger eftersom min APL ( = Praktik plats typ ) började i måndags, och jag har inte kommit iväg än.. Så himla typiskt och tråkigt faktiskt, att det alltid ska drabba mig! ..
 
Jag hoppas verkligen att denna medicin hjälper och att jag blir frisk snart så jag får dra iväg och jobba med min älskade syster! 
Ta hand om er <3
 
Tilda Barkselius

Åh nej stackare, hoppa det går över fort!