Spring, come to me.

Förra veckan var det minusgrader från söndag till måndag och allt hopp om solen försvann kan man säga.. Denna vecka har det varit betydligt bättre ute, det har faktiskt legat på plusgrader här i Katrineholm. Med bara typ två dagars sol så har all anö smällt. när jag kom ut på balkongen här om dagen fick jag en chock.. Kvällen innan hade jag lagt mig och visste att det var snö ute.. morgonen efter så är allt borta!! Pooff bara lixom, så himla bra!! 
 
Nu när det är varmare ute så blir det ju dock hur blött som helst + att det regnade igår och lite idag. Vilket betyder att nästa vecka när det blir minusgrader igen så kommer allt frysa på och det kommer bli iskanor över hela Sverige haha. Man får vara förkiktig ute på vägarna då, det är så lätt att det blir sladd eller nån annan idiot som inte har respekt för andra bara gasar på... 
 
Anyway, jag är i skolan atm och har svenska men längtar bara tills klockan ska bli mer så jag får gå hem haha. Dock så ska jag ner till stan idag innan jag drar mig hemmåt.. min kära moris fyller år på lördag och jag har ingen aning om vad jag ska ge henne haha! Vi får se om jag hittar nått snyggt :D 
 
Juste, jag har äntligen fått internet hemma, yaaay!! Nu kommer ni äntligen att få se mer av mig igen ;)