Julaftons bilder

Igår var det ännu en julafton och jag tänkte visa er lite bilder som jag tog.
Det mesta är på vad jag har fått haha men det är också bilder från kvällen när vi var hos min syster och åt julbord och delade ut/fick lite julklappar. 
På morgonen så vaknade jag upp brevid Jacob vid åtta tiden kanske, vi gick upp och gjorde oss lite irodning och gick direkt ut till vardagsrummet för att öppna julklappar haha! 
 
Såhär såg våran lilla minigran ut med lite paket runtom. =) 
 
De här super fina settet fick jag av min fina lillebror som är i Norge.. Paris Hilton, ofc ;D 
 
Dem här ansiktsprdukterna fick jag av Jacob, alltså tack! Det var precis vad jag behövde! Han är så himla snäll! Den vita flaskan innehåller kräm som man ska tvätta ansiktet med och sedan skölja av, och den rosa är ansiktsvatten. Btw, kolla in hur snygga flaskorna är!! Alltså jag döör =D
Man fick även med en liten söt nessisör + en ''sol påse'' haha nivet. Dom var ju jätte söta och vattentäta också! =D 
 
Fick ett leppglans som håller i 24h, en foundation som jag använder mest just nu, en jätte bra ansikts-skrubb med el i så den masserar ansiktet med min kräm jag använder. och även den efterlängtade sprayen som får sminket att sitta hela dagen! =D 
 
Denna snygga plånbok + lite pengar fick jag också! ;) 
 
Jag fick även de önskade contour-kitet från Anastasia, Tan to deep. + några nya borstar jag behövde =D 
 
Den här skiiiiit snygga bomber-jackan fick jag av farsan i julklapp! Alltså ser ni hur fin den är?! Den är ju lixom rosa innuti =D 
 
fick även en 50 minuters lång ansiktsbehandling av pappa hos Futura! Ska bli så himla skönt! =D 
 
Här är några bilder ifrån Zabina när vi var där och käkade. Tyvärr så fick jag inte bild på alla julklappar ifrån dom och mormor, så tyvärr får ni inte se dom :( Men ni får se granen och maten iallafall haha!
 
 
Jag är så himla tacksm över alla julklappar jag fått av alla! Ni är så fina och snälla! Jag vill även tacka alla som var med och firade jul med mig.
Jag hoppas öäven att ni kära läsare hade en bra jul. 
Amanda

Vilka fina saker du fick, vad mysigt det ser ut! :D God jul!

Liene Svärd

sv: Den är :)

Kul att se vad du fick i julklapp. Jag har filmat och kommer lägga upp vad jag fick i vloggen då :)
Kram