MAMMA ÄR HEMMA ❤️

Igår vid 9 tiden så kom äntligen min mamma hem! Hon har varit borta i två långa veckor och jag har saknat henne massor! Hon har varit i Norge hos sin pojkvän medans jag vaknade lägenheten. När hon kom hem så hade hon med sig såå himla mycket pyssel så jag trodde jag skulle dö! Jag är så jävla taggad på att börja pyssla och göra massa DIY's. ( do it YOURSELF ). Innan mamma kom hem igår så satt jag faktiskt och pysslade men kom kanske halvvägs med allt jag höll på med pga att sakerna inte fanns, MEN NUU! NU KAN JAG PYSSLA HUR MYCKET JAG VILL ❤️

Jag och min fina mamma. ❤️

Mamma och dotter - diy - family - pyssel
N

Fina ni är!

Svar: Tack snälla! =) <3
Felicia Viberg

Tilda Barkselius

Underbart att träffa någon man längtat efter, speciellt sin mamma!

Svar: ja men verkligen!
Felicia Viberg