Tandställningen är äntligen på

God kväll people! 

Idag har det varit en väldigt busy dag för både mig och mamma. Vi gick upp redan vid 6-7 för att jag skulle vara på Habben kl 8 för att jag skulle få en ny sittdyna som passar den nya rullen. 
Efter det så fick vi springa över till mormor Ewa för att ta fram lite klädhängare och en stång som man hänger upp kläder på ( kommer inte ihåg vad de heter just nu haha! ) tills på lördag då jag och mamma ska stå på loppis och sälja massa kläder och smycken. Längtar jätte mycket!! 
När vi var klara hos mormor fick vi springa till tandläkaren för att jag skulle sätta i tandställningen. Guud vad jag har längtat efter det!! Som ni ser på bilden där nere så valde jag såklaart rosa gummiband 😏... 
Som jag sagt i tidigare inlägg så har jag ju fått sova med nattskena för att ens kunna få tandställningen och nu äntligen är det klart! Dock så ska jag fortsätta använda nattskenan fast jag har tandställningen i nu, men det är för att käken och tänderna ska dras bak och inte bara en utavdom. YAAAY !!! 
Har ni tandställning eller har ni haft det? Både min syster och pojkvän har haft det så dom har ju förvarnat mig om smärtan haha. Hade ni ont när ni satte i den? Jag hade jätte ont när jag kom hem, men som tur är har jag smärtstillande. 
Efter tandläkaren gick vi till banken för att ta kontoutdrag, sedan gick vi till min systers frisörsalong för att boka klipp tid till mammsen. Sedan iväg till Synsam för att boka en synundersökning till mitt körkort!! Det är också på gång nu! :D 
Till sist så gick vi in på biblioteket för att skicka iväg några mail åt mamma som hon behövde hjälp med att skriva. Hon tycker att jag skriver så snabbt på datorn så hon låter alltid mig göra allt skrivande.. 😉 
FannyFredrica - [Fotografering]

Jag har haft tandställning och kommer ihåg hur ont det gjorde varje gång man spände den!! Men det var så värt det!! D

Marielle

Hej!

Har följt din blogg i över ett år, men har aldrig kommenterat. Sitter också i rullstol pga sjukdom.
Vad har du fått för ny stol? Jag tycker att det är svårt att hitta någon som passar perfekt.
Hoppas att du hittar en bra dyna!

Vh. Marielle

Svar: Hejsan! Vad roligt att du har följt den så länge!! :D
Min rullstol är märket panhera ( nästan helt säker på det haha ).
Tyvärr så har jag mer problem med att välja en dyna pga mina långa ben haha, så idag ska jag till tabben igen för att prova ut en ny! =)
Massa kramar och kärlek!
Feliciah'

jessy

Jag har aldrig haft det, men kan faktiskt tycka att på en del är det lite snyggt. Vissa passar i det liksom, typ som du. Jätte söt ju! Ha en kanon bra fredag, kram. :D