Steloperation i tån

Allting gick jätte bra igår och jag fick åka hem ganska tidigt efter dom var klara. Nu har jag som två stora dunderklumpar till fötter haha! Skit snyggt, not 😉 
Gipset ska jag ha i ca 2 veckor sedan får jag som en stövel jag ska ha om jag belastar mig på fötterna. Jag trodde att jag skulle behöva ha gipset i minst 5 veckor men vilken tur jag hade haha! Nu ska det bara läka utan problem sen kommer jag ha fina fötter igen haha! ;) 

Ni som inte alls vet vad jag pratar om, så har jag opererat båda stortårna så att dem ska hålla sig raka. Innan hade jag någonting som kallas " hammartå " vilket gjorde jätte ont och bara förstörde för mig. ( under kategorin " Mitt handikapp " så kan ni läsa om den första operationen jag gjorde. ) 

Nu hoppas jag bara att allting läker som det ska och att det inte blir nått akut-problem.