Nävertorp kyrkans loppis.

Hello people! 
Nu har jag äntligen kommit hem och landat, jag och mamma ska alldeles strax gå ut för att köpa lite skräpmat efter denna långa dag! Det är vi värda.. 😉 

Det var super kul på loppisen!! Jag och mamma var nere på loppisen redan vid halv 9 - 9 för att packa upp allting och ställa iordning det snyggt och prydligt! :D
Loppisen öppnade vid 10 och höll på till kl 2, det var inte så värst många timmar faktiskt, jag skulle ha kunnat suttit där hela dagen haha!
Efter dom där 4 timmarna iaf så hann jag tjäna ihop 400kr. Fattar ni vad grym jag är, en hundring per timme lixom! 😉 Det var verkligen jätte kul!! Det var många söta äldre där som var jätte söta och trevliga!! 
Dom har en till loppis i oktober som jag och mamma funderar på att också ställa upp på! Jag skulle tycka det var super kul!! 


ISABELLA

Låter kul! :)