FÖRLOVNING. 25/6-15

God morgon!! 

Vaknade upp helt okej glad idag med babe brevid mej. Hade dock hoppats på frukost i sängen och rosenblad osv, men men ;) Vi får ta de nästa gång.. 
Jag och jacob förlovade ju oss igår, så hade hoppats på nånting romantiskt ändå haha ;) Nej nu ska jag sluta klaga haha! 
Jag är faktiskt jätte glad och jag känner absolut inget fel med detta ( fast vi är så unga ). Jag är super kär och vill ju dela mitt liv med honom, så detta är bara för perfekt! 
Vi hittade dessa söta ringar på Guldfynd och måste säga att det var inte lätt haha. Det fanns ju så himla mycket fint och jag ville ju ha mer än hälften av alla smycken och ringar haha! 

Tillslut hittade vi ett par jätte fina med bådas storlekar så Jacob körde på direkt haha. 


Jag är verkligen jätte glad och lycklig nu. Det känns verkligen som att allt är pågång i livet och jag börjar göra bättre val och lär mej mer och mer varje dag. 
Speciellt igår när vi valde ringarna, jag kan inte bli lyckligare än vad jag är just nu och det är exakt så jag vill ha det! 
En jätte fin början med Jacob och jag bara känner i hela mig att det bara kommer bli bättre och bättre!
Bea

Grattiiis söötnos! Ni är så fina! :) kram