Äntligen är julen över!

Godkväll! 
 
Nu börjar det äntligen bli ett slut på denna julafton vilket är jätte skönt haha. Jag har inte haft någon julstämning överhuvudtaget detta år, jag vill bara att det ska bli vår så fort som möjligt!
Jag har fått riktigt fina julklappar och det kan jag inte ge negativitet till. Tack så jätte mycket! Imorgon ska jag dra iväg för att möta pappsen och ge honom hans julklappar och säga hej osådär, sedan ska jag vidare hem till Jacob för att säga god jul till hans familj och lämna lite julklappar till Wilma och Petra! 
 
Vi firade bl.a min mormor igår som fyllde 73år nere på Olympus där vi käkade lite gott och sa grattis.
Ni får en bild från igår på min outfit för jag har inte hunnit tagit några bilder idag.. Helt säkert!
Min kamera har inte ens varit på en enda gång idag :O 
 
Linn Strömberg

Har inte heller haft någon julkänsla. Skitsnygg är du!!

Annie

Snygg outfit :)