Torsdags kväll

Tjenare kexen! 

Allt bra med er? Med mig är det helt ok lixom, har dock väääärsta träningsvärken i benen efter idrotten idag. Haha fyfan vad jag kämpade på, kändes så fucking bra haha! Jag har precis tvättat av mig alla fejk grejer i ansiktet och ligger halft naken i sängen med energidryck och film haha.. Typiskt torsdags kvällar lixom ;) 

Idag efter skolan drog jag och pappsen ner till optikern för att fixa mina nya brillor! Haha jag var där 2008 och har inte haft dom sen dess, så jag tyckte det var på tiden att fixa det. Får ju så jäkla ont i huvet efter jag läst en sida i en bok lixom haha! Nu kommer det verkligen synas att jag går i NO klass iaf! Nya brillor och tandställning på g !! Dock kommer jag ju vara snyggast i stan efter de är borta! ;) jag hoppas att alla haft en fin dag och en jätte bra fredag imorgon! 

Bjuder på denna trötta bild haha.


Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir:)) Jag hade också tandställning förut, kan lova att man är överlycklig när den tas bort :D

Linnea Kinis

sv: yes yes :)

Emelie

Kul med nya glasögon :)

Malin Lindgren

Haha träningsvärk är ju bland det bästa även att det är ritkigt plågsamt men man vet ju att man gjort nytta i musklerna verkligen. :)

Kika gärna in på min blogg och kanske lämna en kommentar tillbaka? Skulle bli väldigt glad. :) På min blogg kan du läsa om min vardag, mycket träning, om mitt distansförhållande med min kille som bor i Kil, en liten ort norr om Karlstad, 35 mil ifrån mig, nya inköp, tips, resor och mycket mer! Kram