The sims 4

Omg !! 
 
Ni kan ju bara gissa vad min härliga mamma hade köpt med till mig när hon kom hit!! Först fick jag en jättefin jacka som jag har en likadan av, fast den är för liten så nu passade hon på att köpa en större.. OCH OMG.. JAG FICK THE SIMS 4 OCKSÅ!! Omg, jag blev såååå glad! Så nu har jag suttit och nördat Sims i 2dagar!! 
Dock var det ju inte alls likt 3an ( såklart!) men man fattar rätt snabbt! Det är iaf hur kul som helst och jag kan knappt vänta tills alla expansion packs kommer !! :D 
 
 
Linnea Kinis

sv : jo det tycker jag också!

Emelie

Ååååh nej va kul! :D

Lydia Elstig

Så kul!!

joicio.blogg.se

Jag vill också ha!

fashion

Kul med sims! :D

Cornelia

Åh gud va kul! Vill också ha sims 4! :D

J o j z y ♛

Awww nice :D

Mamma

Ibland gør jag nåt bra va?! ;)

Thilde

Inte spelat The Sims sedan 2an kom ut, haha. Men 4an verkar riktigt kul :D