Blev lite galen

Öhm hej..
 
Jag kanske kan ha överreagerat lite i inlägget under, ( som nu är borttaget, tyckte det blev bäst så )  men blev så jävla förbannad. Nej, klart jag inte lägger ner bloggen. Men jag blir så pisstoff när jag suttit i över 24h med ett inlägg, sen vill det inte ens funka. Det kommer jag aldrig ha tid med när jag t.e.x börjar skolan igen.. Jag vet att jag verklien borde tänka mig för innan jag lägger ut ett inlägg, om det inlägget verkligen är så smart. Men nu blev det inte så.. Såå, ni får förlåta mig! Tack, puss! 
 
Jag sitter och kollar film i bakgrunden medans jag läser massa bloggar. Ikväll har det varit lungt, haft lite damp visst, men Maalin gjorde min dag så mycke bättre. Hon gick till tandläkaren och fick sin käft bedövad, så hon kunde inte säga '' S '' . Haha det va sjukt kul, jag spelade faktiskt in det. Ni ska få se det i nån video nångång ! :) 
 
Hoppas ni alla haft en fin dag, och tack för dom fina kommentarerna. ( spec Maalin's kommentar .. ) 
 
 
Johanna

dösnygg header! har du gjort den själv? :)

maalin

HAHAHAHA DÖR.... O VADÅ SPELA IN?!?!?!?!??!

A G N E S

sv: haha.. haha x) allt bra med dig? <3