Spa kväll

Hej på er! Allting bra med er? Med mig är det finfint! Jag och J har varit hemma hela dagen och städat lite och spelat, sen gick vi över en stund till mamma för att hämta lite saker + få en fin påsk-blomma haha. Efter det gick vi hem och jag ska strax börja göra iordning maten. 
 
Ikväll har vi planerat att vi ska ha lite spa-mys här hemma. Jag har tagit fram ansiktsmasker, mudmask, brun utan sol, färgbomb till håret och några vaxrämsor haha mm. Vi ska verkligen bara ta hand om oss ikväll och njuta! Jag tänkte även steka på lite fläskfilé och göra pommes med bea så det blir ju en skit mysig och god kväll / eftermiddag! 😍
 
Ibland är det så himla skönt att bara få vara hemma en hel helg och slappa & unna sig själv och ta hand om mig själv. Det behöver inte vara en spa-kväll men bara att man unnar sig någonting som man själv mår bra av i längden. Det är så lätt att bli självdestruktiv och man kan enkelt fasta i det, så när man kan och har tid ska man ta hand om sin själv och kropp! ❤️
 
 
 
Anonym

Mys ungar 😍😍