Julfint i fönstret

Heej på er mina hjärtan! ❤
Hoppas att allt är bra med er såhär bara två dagar innan julafton ( !! ) Är ni spända? Har ni köpt mycket julklappar i år? 😁 Jag själv har inte alls haft mycket julkänslan och började inte jul-pynta förrens igår med mamma!! Idag har vi iallafall fixat och donat hela dagen så nu ser det riktigt mysigt och jultrevligt ut här hemma! 😊 

Om jag känner mig själv rätt kommer jag nog inte att blogga på julafton så jag vill passa på att önska er alla en riktigt god jul! 🎄❄️ ps: jag har färgat mitt hår och kommer lägga ut resultatet snarast på bloggen, så håll utkik! 😉 ...
Ni som följer mig på instagram har dock redan fått sett det 🙈
Sneakpeak om man följer mig där! : Misswheelchair 

Såhär ser mitt fönster ut och bilden till höger är på vårt köksfönster 😃 Tyckder det blev jätte fint! Dom två små bilderna under är på mitt fönsterbräde och den andra på en liten julgran vi har med 3 paket. 🎁❤
(null)         
(null)

dekoration - fönster - god - godjul - jul - juldekorationer - julfönster - julpynt - pynt