Från mamma

God morgon! 
 
Allt bra med er? :) 
Idag har jag fan den chillaste dagen i hela mitt liv tror jag.. Jag har Personlig försäljning just nu och efter det har jag lunch sen ska jag göra ett matteprov sen så får jag sluta för idag, hihihi.
Började alltså 09:55 och slutar 13:00, om vi inte får gå direkt efter provet, hihi. 
As najs, eller hur? :D 
 
Igår när jag kom hem så hade mamma en liten present till mej, hihi. Öppnade en liten påse och fick syn på ett par jättejätte mysiga tights + läpp-penna och läppstift. Allt var skit snyggt! Tack så jätte mycket! 
 
 
Felicia

Åh så fina saker! :)

JoJo

vad kul att få en liten present sådär :)

sv: bara ärlig! :) hoppas allt är bra med dig idag! :)

Jessy

Åh, läppstiftet! Vet du vart det kommer ifrån? kram

Martina

Åh vilka fina saker, härligt med lite nytt! :)

Emma Engström

Åhh vilken snäll mamma du har då! :D

N

Kul med lite nytt :D

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Men åh vad skönt! :)