Höstlov i Norge

God kväll! 

Idag har jag varit riktigt slut i kroppen! Jag vaknade med feber och den har olyckligtvis bara stigit under dagen :( 
Imorse gick jag till sjukhuset för att ta nya prover för att se vilken bakterie det är som springer runt i min kropp och förstör. Efter det skulle jag egentligen bara ha gått hem och lagt mej men nejdå, jag for vidare till skolan så smart som jag är haha. Självklart var det en dum idé och jag fick gå hem efter lunchen för att bädda ner mig. Jag var så slut så jag somnade direkt och sov i ca 2 timmar haha. Så jäävla trött!! 😴

Älsklingen kom förbi förut och gav mej massa kärlek och hejdå pussar.. 
Yes ni läste helt rätt, en massa hejdå pussar. Jag och mamma åker nämligen till Norge imorgon och stannar där över höstlovet, dock kommer vi tillbaka på fredagen nästa helg så jag blir inte borta heeela lovet, haha ;) 
Ska bli oerhört skönt att komma ut på landet och andas in ny och fräsch luft. 

Vi har absolut ingenting planerat ( än ) så jag kommer nog gosa ner mig hela veckan .
Jag har absolut ingen aning om hur det är med internet där ( det brukar inte funka .. ) så risken finns att ni inte kommer se nån uppdatering från mig på en hel vecka.. 
hur ska ni klara er? ;)


här får ni en bild på mig och Jacob från i söndags när vi åkte ut till Vårnäs. 


Jessy

Hoppas febern går över fort, är ju aldrig roligt :(

Sophia

Krya på dig!