En shoppingrunda från J

Jag fyllde ju 21 år den 2a och den dagen spenderades med familjen, god tårta och bara lung o ro. Jag fick massa fina presenter av alla, allt ifrån smycken, hårplattång, glas, till en ny kaffebryggare och en liten popcorn maskin haha! 🙌

Idag var det lite speciellt för jag fick en dags shopping av Jocke i födelsedagspresent och vi unnade oss av den lite idag! Vi åkte till lilla vingåker och gick på factory outlet och outlet fyndtält eller vad det heter haha.

Jag hittade jätte fina byxor, två tröjor och en sån himla underbart fin klocka!! Ååh är så himla kär i den, jag har aldrig varit en tjej som använder klocka men gud, denna va så himla fin så jag var bara tvungen! Kommer aldrig ta av den hahahah...

Älsklingen passade även på att leta lite kläder till sig själv och gud vilka snygga grejer han hittade, skit snygga skor, två-tre tröjor och två par byxor! Han passade också på att köpa en klocka från samma ställe som mig så nu har vi båda fina nya haha😍

(null)
(null)
(null)
(null)