Häng med på min student?

Hej på er! 

Förra gången vi hördes satt jag i min systers frisörsalong, och nu är jag här igen! Haha, jag tycker det är så mysigt att blogga här för man får så mycket inspiration!! 

Idag är det dax för löseret som jag skrev om senast!! Jag är såå taggad!! Jag hade tid hos Zabbe vid 12 tiden och ni tror inte att jag missade den? Kom hit 3 timmar senare än planerat och då får jag skylla mig själv att jag får vänta lite på syrran. Det är det värt, när det är jag som gjort bort mig haha. 

Jag la ut en omröstning på instagram för nån vecka sen om ni skulle vara intreseade av en video från min student och det var jätte många som ville ha det!! Jag har än så länge filmat mössmottagningen + middagen, jag filmade lärarmiddagen igår och jag ska filma på lördag då jag går ut!! Men, skulle ni vilja ha lite mer material i videon, typ som när jag färgar håret inför studenten, eller när jag testar smink, eller testar olika frisyrer osv! 
Hojta gärna till om vad ni tycker! ❤

(null)
Bild på mig och Julia från här om dagen! Taggade inför studenten jaaz! 😁😁❤